Anna gaat naar school - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Geke en Anna Klinken - WaarBenJij.nu Anna gaat naar school - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Geke en Anna Klinken - WaarBenJij.nu

Anna gaat naar school

Door: Anna

Blijf op de hoogte en volg Geke en Anna

16 Januari 2014 | Verenigde Staten, Durham

Halo alemal

Ik vint hut Leuk dat julie in de weplog sgrijfen
En ik vint het ok leuk dat julie ok over de nortpol en de zuitpol werke
En ik hep een heele lieve jef en ze heet miss timmerman
En er siten 12 kinderen in mijn klas
En mama is ook een juf
En ik hep hilvil snowfloks geknipt
En we heben een iglo
En we lire ook sgrijfen
En ik hep al de leter h en de o en de w ende v gelirt
En weeten julie wat een rectangle is en een square en een circle en een triangle en een cone en een cube en een cylinder

Groetjes van anna

  • 17 Januari 2014 - 09:40

    Ome Rutger En Tante Margreet:

    Hieperdepiep HOERA!!!!
    Congratulations dear Anna. Oeps wat een moeilijk woord is dat.
    Is er nog een postbode bij jullie geweest?
    Een hele fijne dag vandaag. Jij slaapt nu nog maar je bent al wel jarig! En dat gaan wij hier vast vieren.

    Wauw, wat leer jij vlug. En ook echt al letters, dat is leuk he! Gelukkig zijn de Nederlandse letters hetzelfde als de Amerikaanse. Maar wat een moeilijke woorden heb je geleerd.
    Een iglo in de klas lijkt me echt heel leuk en sneeuwvlokjes, brr koud.
    Leuk dat je het ons allemaal verteld want we waren weer heel benieuwd hoe het met je gaat.

    Een dikke verjaardagskus van ons

  • 17 Januari 2014 - 09:46

    Ome Peter En Tante Gerjanne:

    Hoi lieve Anna,

    Jij bent jarig! Gefeliciteerd grote meid! We hopen dat je een leuke dag hebt.

    Aan de tafel bij ons zitten 2 jongens plaatjes te knippen en op te plakken. Soms komen er per ongeluk grote klodders lijm uit en dan moeten we weer een beetje opruimen.

    Jelmer heeft een zere keel, want hij is op woensdag naar het ziekenhuis geweest en daar heeft de dokter zijn amandelen eruit gehaald. En buisjes in zijn oren gedaan. Zijn keel deed toen erg zeer, maar hij is wel flink hoor! Alleen als hij geslapen heeft, hoeft hij nog maar te huilen.

    Wij gaan lekker koffie drinken en dan doen we net of we er een taartje bij hebben van jou verjaardag.

    Doe je de groetjes aan Geke en papa en mama?

    Liefs van Steven en Jelmer en Wytse
    en van ome Peter en tante Gerjanne

  • 17 Januari 2014 - 09:54

    Ome André En Tante Gerarda:

    Ha Anna,

    Van harte gefeliciteerd hoor! Best wel spannend lijkt me dat een verjaardag in een ander land. Ga je dan ook in de klas uitdelen of doen ze dat niet in Amerika?
    En wat knap zeg dat je al zo goed letters kunt schrijven. En ook nog Engels erbij. Ik weet wel van een paar woordjes wat ze betekenen, maar niet allemaal hoor. Je snapt wel hoe knap ik jouw vind.

    de groetjes aan papa en mama en aan alle kinderen uit je klas.

  • 17 Januari 2014 - 13:36

    Ome Pedro En Tante Joanne:

    Lieve Anna!!

    Nu schrijf ik twee keer voor jou, want ik heb ook al een e-cardje gestuurd voor je verjaardag.
    Maar hier wil ik ook zeggen: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Ik hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt!

    Wat schrijf je leuke dingen over school enzo! Zo lijkt het net of je heel dicht bij bent en je het gewoon tegen ons verteld.
    Ga jij ons in Nederland straks Engelse les geven? Want zo goed kunnen wij dat niet hoor ;)

    Een hele fijne verjaardag!
    En een dikke knuffel door de computer, van ome Pedro en tante Jootje

  • 17 Januari 2014 - 19:01

    Ariëtte:

    Ha Anna,

    Happy birthday to you!
    Hebben ze dat vandaag voor je gezongen op school? Wel leuk om daar jarig te zijn.

    Wat een leuke brief schrijf je. Zelf geschreven(of heeft Geke je geholpen)? Wat knap. Je schrijft zelfs allerlei Engelse woorden, zie ik. Het lijkt wel of je al wiskunde doet bij mij op school. Wat een moeilijke woorden in het Engels. Ik weet de betekenis van allemaal niet eens. Ik heb 'cone' (kegel) net even opgezocht. Kijk maar uit dat je de Nederlandse woorden niet vergeet.
    Vorige week hebben we op de Openmaaltijd lied 10 (jouw lied) gezongen. Toen hebben we heel erg aan jullie gedacht. Wij missen jullie...

    fijne verjaardag verder.
    Groetjes,
    Ariëtte

  • 18 Januari 2014 - 15:19

    Marinde:

    heey Anna,

    Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!
    Fijn zeg dat je het op school zo leuk vindt!
    en dat je zoveel leert! Allemaal figuren, kubus, driehoek, vierkant enzo!
    Die heb ik vorig jaar pas geleerd met Engels.
    Het is zeker wel gezellig in zo'n kleine klas, of niet?
    en als je weer terugkomt in Nederland, dan kan je misschien nog wel beter
    Engels praten dan ik!

    groetjes Marinde

  • 22 Januari 2014 - 16:30

    Ome Johan En Tante Corine En Jelte:

    Ha lieve Anna,

    Leuk verhaal heb je getypt zeg! Echt heel knap.
    We vinden het erg leuk om iets over jou te lezen.
    Het lijkt me wel erg bijzonder om les te hebben van je eigen moeder.
    Is ze streng? ;-)
    Heb je een leuke verjaardag gehad? Is de post al geweest? Wij hadden de post voor jou (en Geke) wel wat te laat op de post gedaan, maar ik hoop dat je hem ondertussen hebt gehad.
    Heb je Jelte al op de foto gezien (op de mail?). Hij groeit wel hard hoor.

    Liefs van Johan en Corine
    en een xje van Jelte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Durham

Geke en Anna

Geke (8) en Anna (6) zijn samen met papa en mama een halfjaar in Amerika. Ze gaan daar naar school, maar krijgen ook les van hun mama in rekenen en taal. In Amerika gaat alles anders.

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 12083

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 23 Juni 2014

Amerika

Landen bezocht: