mijn klas en juf - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Geke en Anna Klinken - WaarBenJij.nu mijn klas en juf - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Geke en Anna Klinken - WaarBenJij.nu

mijn klas en juf

Door: anna

Blijf op de hoogte en volg Geke en Anna

10 Mei 2014 | Verenigde Staten, Durham

hoi

dezen kinder en zitten in mijn klas
natalie
jenna
lucy
kaylee
anna

matthew
chad
tj je zegt tiedjee
jonan
Lukas
Calab
Chris
thomas

miss timmerman

deze lijst maken de kinderenheeeeeeeel vaak !!!!!!!!!!!!!!

groetjes van anna







  • 10 Mei 2014 - 17:55

    Corine En Johan:

    Ha Anna,

    Leuk hoor om alle namen van de kinderen uit je klas te lezen. Hoe spreken ze jouw naam uit?
    Sommige namen komen in Nederland ook veel voor en andere namen heb ik nog niet zo vaak gehoord.
    Je klas is niet zo groot als in Nederland he.. Straks heb je weer heel veel klasgenootjes.

    Liefs van ome Johan, tante Corine en een knuffel van Jelte

  • 12 Mei 2014 - 11:03

    Margreet:

    Hoi Anna,

    Wat leuk, nu weet ik wie er allemaal in de klas zitten.
    Ik heb de foto's even bekeken. Wat een mooie plaatjes! Mama heeft echt al een mooie dikke buik he! Hoe groot is het kindje nu? En die vlinders vind ik ook zo mooi. Wij hebben dat op vakantie ook een keer gezien. Toen ging er eentje op mn vinger zitten en ook op mn buik grappig he. Mooi zijn ze!

    Nou de groetjes van Ome Rutger en tante Margreet en een lief lachje van Eliasje

  • 12 Mei 2014 - 17:45

    Joanne:

    Ha lieve Anna!

    Leuk om te lezen van de kinderen uit je klas. Zit jij dan naast Kaylee in de klas? Of heb je ze niet op volgorde geschreven? Er zijn 5 kinderen met een bijbelse naam, klopt dat?

    Wat een mooie foto's! Jullie maken ook altijd zulke leuke hutten he... ;-)

    Doei Anna, knuffel van tante Jo

  • 01 December 2021 - 17:31

    Anna:

    Als je na 8 jaar je eigen verslag weer leest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Durham

Geke en Anna

Geke (8) en Anna (6) zijn samen met papa en mama een halfjaar in Amerika. Ze gaan daar naar school, maar krijgen ook les van hun mama in rekenen en taal. In Amerika gaat alles anders.

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 731
Totaal aantal bezoekers 12042

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 23 Juni 2014

Amerika

Landen bezocht: