Verjaardagsfeestje - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Geke en Anna Klinken - WaarBenJij.nu Verjaardagsfeestje - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Geke en Anna Klinken - WaarBenJij.nu

Verjaardagsfeestje

Door: Jaca

Blijf op de hoogte en volg Geke en Anna

29 Maart 2014 | Verenigde Staten, Durham

Hallo alemaal,

Hoe gaat het met julie???????????????
Met mij gaat het goed!!!!!!!!!!!!!
Ik ben vandaag naar een feestje geweest,van gabriel.
Dat was heeeeeeel leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Het was bij een kerk.
In de zondagschool.
Gabriel hat een heeeeeeeeeeeeeeeeele grapige taart.
Eerst een laag ijs en dan een laag cake,grapig he????????????????
En dit moet je raden en dat moet je in je reaksie zeten.
Hoe schrijven ze hier mijn naam????????????
Want ze kunnen mijn naam niet uit spreeken.
Groetjes van geke.

  • 31 Maart 2014 - 11:17

    Opa En Oma Rijneveld:

    ha Geke, Ik denk dat je wel een beetje dik wordt zeg met zo'n lekkere taart....
    schrijven ze jou naam zo? dziekie? Net zoals ze het zeggen denk ik.
    ik hoor het wel eens van je.
    groet opa en oma R

  • 31 Maart 2014 - 14:48

    Marinde:

    hee

    leuk zeg, zo'n feestje!
    dat lijkt me ook wel lekker een soort ijstaart :))

    ik denk dat ze jouw naam als Jaca schrijven, dat staat er ook heel klein boven ;)
    groetjes van marinde

  • 31 Maart 2014 - 18:30

    Joanne:

    Oo... Lekkere smulpaap :)
    Wat leuk, dit is je tweede feestje toch al?
    Maar ik denk dat ze jouw naam zo schrijven: Gake

    Van Tante Jo :)

  • 01 April 2014 - 11:09

    Nel:

    Is die taart niet gesmolten voordat je een hap nam? en hoeveel kinderen waren er. wat voor kadootjes geven ze daar? fijn dat je uitgenodigd werd, hé? Wat leuk dat jullie sneeuw gehad hebben, wij niet hoor!
    je kunt vast heel goed Engels spreken nu, denk ik.... groetjes Nel

    Morgen eten we weer met elkaar, er zijn nieuwe meisjes bijgekomen.
    We missen jullie best wel, hoor!
    Wist je dat ik nu eten krijg van heel veel mensen omdat ik mn rechter arm niet gebruiken mag.
    Nou, leuk even gekletst te hebben (met)? jou en tot ........... Nel

  • 02 April 2014 - 15:26

    Ruben Mekelenkamp:

    He Geke,

    Gaat het goed met jou?????
    Met mij gaat het goed!!!!!!!!!
    Wat weinig kinderen heb je in de klas.
    Dat is bij ons wel een heel verschil.
    Hebben jullie een groot huis??????
    En als je terug komt mag je mij wel Engels leren.
    We missen je wel heel erg! :(

    Groetjes Ruben Mekelenkamp

  • 03 April 2014 - 19:50

    Ariëtte:

    Ha Geke,

    ik vond het zo vreemd dat er Jaca boven het stukje stond. Ik dacht 'die persoon ken ik niet'. Meestal wordt het stukje door Geke of Anna geschreven. Maar... toen ik je vraag las, dacht ik dat dat misschien het antwoord is. Ik denk dat de Amerikanen onze Nederlandse 'g' niet uit kunnen spreken en dat ze er daarom maar een 'j' van maken? Klopt dat?

    Ik ben echt heel blij voor je dat het goed met je gaat.
    Ik hoop je snel weer te zien.

    Groetjes,
    Ariëtte

  • 03 April 2014 - 20:43

    Betty Van Braak :

    Ha Geke,

    Leuk dat je zulke creatieve feestjes hebt. Zo'n cake lijkt mij ook wel!

    Ik denk dat de mensen kajkie tegen je zeggen, met een gezicht wat iets van sorry lijkt te zeggen omdat ze de G nu eenmaal echt niet kunnen aanmaken :-)

    Groetjes,
    Betty

  • 04 April 2014 - 16:48

    Janine:

    Ha Geke

    ik denk dat ze je naam als "Djiekie" uitspreken.....

    Juf van Drunen is 7 april jarig[maandag]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    en dan hebben we feest in de klas:]

    groetjes Janine

  • 07 April 2014 - 19:58

    Noreen Post :

    he geke

    grappige taart zeg!!!
    ik denk dat ze jou naam zo spellen: gake

    groetjes noreen

  • 11 April 2014 - 12:16

    Juf Baan:

    Hallo Geke, hier weer even een reactie uit de klas. Wij zitten weer gezellig brood te eten met elkaar en we dachten: laten we weer eens op je site kijken!
    Wij denken dat ze je naam uitspreken als Keke,....hahahahahahahahahaha
    We willen wel graag weten of het klopt!!

    Was de taart ook lekker??
    En hoe gaat het verder met je?

    Weet je al dat ons project ging over het Rode Kruis? Het was erg leuk. Op de projectavond gingen we een stukje doen en vielen Noreen en Jetske zogenaamd flauw. Noreens moeder was helemaal in paniek, want ze dacht dat het echt was!!!
    Nou, wij gaan eindigen en we hopen snel weer van je te horen!
    Groetjes, groep 5

  • 16 April 2014 - 17:40

    Hannah:

    hoi Geke.
    ik heb nieuws voor je.....................
    Ik ga als jij
    terug bent ook weer bijna weg..............
    Ik ga ook naar Amerika in oktober ,november..................
    maar we zien elkaar nog wel hoor......................
    Ik ga naar Bolivia.................
    Maar nog even terug................
    hoe gaat het met jou...............
    met mij gaat het goed,.......................
    Ik denk dat ze jou naam als jaca schrijfen .....................
    Gaat het engels wel goed,,,,,,,,,,,,,, ik moet het nog leeren....................
    Ik heb het pas gisteren 15/4 ,,,, 15 april gehoord...........................

    veel groetjes van HANNAH.............................

  • 17 April 2014 - 16:36

    Gerardflorijn:

    halo geke hoe gaat het op school ????????????????????????????????????????????????????????????? kan je goed engols??????????????????????????????????????????????????????????????? wat doe je nu????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? groete gerard..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

  • 23 April 2014 - 13:59

    Carlijn Barten:

    hoi geke

    hoe gaat het met jou ?

    met mij gaat het goed hoor!




    groetjes carlijn

  • 03 Mei 2014 - 12:21

    Clare:

    Hee Geke hoe gaat het.
    ik heb een kado van juo gevonden , ik zal het je uitleggen.
    vanochtend kwam ik uit bed en toen lag er een kado van juo , ik dag hu hoe kan dat
    toen vertelde papa dat dat kadotje van juo was.
    Het lag gewoon twee jaar in de kast verstopt.








    GROETJES CLARE

  • 06 Juni 2014 - 17:48

    Carlijn:

    hoi geke
    hoe gaat het met jou?
    met mij gaat het goed! en hoe gaat het met je gebroke pols?
    waneer kom je trug ?




    veel liefs van CARLIJN

  • 18 Juni 2014 - 15:16

    Carlijn En Bas:

    hoi geke
    ik en bas zijn nu bij elkaar aan het spelen.
    leuk he




    groetjes carlijn en bas

  • 16 Juli 2014 - 06:22

    Jetske:

    ik denk dat ze je Jaca noemen want dat staat er ook boven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Durham

Geke en Anna

Geke (8) en Anna (6) zijn samen met papa en mama een halfjaar in Amerika. Ze gaan daar naar school, maar krijgen ook les van hun mama in rekenen en taal. In Amerika gaat alles anders.

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1002
Totaal aantal bezoekers 12045

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 23 Juni 2014

Amerika

Landen bezocht: