Post!!! - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Geke en Anna Klinken - WaarBenJij.nu Post!!! - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Geke en Anna Klinken - WaarBenJij.nu

Post!!!

Door: Mama

Blijf op de hoogte en volg Geke en Anna

02 Februari 2014 | Verenigde Staten, Durham

Eindelijk... we hebben onze post ontvangen! Het had wat voeten in de aarde, maar ineens hádden we toch een stapel: zo'n 25 verjaardagskaarten voor Anna, een prachtig geboortekaartje van Jelte, een paar mensen hadden ook aan Geke gedacht en wat dingen voor iedereen. Het was een feest!

Anna kreeg erg veel kaarten uit haar klas. Wat lief dat al die kinderen (en de juf) daaraan hebben gedacht! Anna was erg blij, ook met de tekeningen en stickers die erbij zaten. Dank jullie wel!
En tante Margreet blijft maar verwennen! En al die andere tantes...

We weten niet zeker of alle post is aangekomen. Leanne vroeg of we haar kaart hebben gehad, maar die hebben we (nog) niet gezien. De post zou hier wel goed moeten werken. Willen jullie goed opletten of je niet per ongeluk het verkeerde adres gebruiken dat we eerst hebben doorgegeven? Het moet 548 Finley street, Durham NC 27705, USA zijn.

• 04 Februari 2014 - 18:41

Eline:

Hallo Geke
    Ik heb een zusje gekregen!!
    Ze heet Marielle.
    Maar hoe gaat het met jou?
    Bij ons goed.
    Groetjes Eline

• 08 Februari 2014 - 10:04

Jetske Boonstra:

Beste hele ;-)
    Hoe gaat het met jou ik mis je erg : (
    Hoe gaat het met jou ?
    Eline heeft een zusje !!!!!!!!!!! ;-)

• 10 Februari 2014 - 08:02

Lize Marie:

Hallo Geke,
    Hoe gaat het met jou in Amerika?
    Kun je al engels praten en verstaan?
    Is alle sneeuw nu weer weg?
    Hier regent het erg veel. Koud wordt het niet. Dus kan ik niet schaatsen. Dat vind ik jammer.

Is de school ver weg? Kun je daar ook fietsen?

Ik ga straks weer naar school. en jij slaapt nog...
    Doeg
    Lize Marie

• 14 Februari 2014 - 20:31

Ruben Mekelenkamp:

He,Geke.

Heb je het in Amerika goed?
    Ik wel,ik heb je foto's gezien.
    En ik heb het bericht van je moeder ook gelezen.
    Ik zou ook best wel weer eens post willen hebben.

Groetjes,Ruben