Het vliegtuig - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Geke en Anna Klinken - WaarBenJij.nu Het vliegtuig - Reisverslag uit Durham, Verenigde Staten van Geke en Anna Klinken - WaarBenJij.nu

Het vliegtuig

Door: Geke

Blijf op de hoogte en volg Geke en Anna

03 Januari 2014 | Verenigde Staten, Durham

Halo allemaal.
Toen we uit het raapje van het vliegtuig keken zagen we sneeuw.
we vlogen toen boven Canada.
Het was toen :30 december 2013
Wij waren de hele dag in het vliegtuig.
Eerst vlogen we om Engeland heen.
Toen over Groenland.
En daarna over Canada.
En ik ben boven New York geweest. Maar ik heb het niet gezien.
Het vliegtuig vloog 885 kilometer per uur!
Maar je merkt het niet.
En we vlogen 11 kilometer hoog.
Daar is het buiten koud: -68 graden.

Dinsdag gingen we naar 2 restaurants .
We logeren bij professor Gunter.
Hij nam ons mee.
Eerst naar de Mac en toen naar een Cafe waar we wat dronken
Het was toen 31 december

Vanmiddag gaan we naar een hotel.
Twee nachten.
En dan gaan we naar ons huis.
Het is heel mooi.

Gelukeg nieuw jaar!!!!

geke

  • 06 Januari 2014 - 09:24

    Ome André En Tante Gerarda:

    Ha Geke,

    Wat koud was het daar zeg, boven in de lucht. Hopelijk was het in het vliegtuig wel lekker warm.
    En ik heb jullie huis gezien, gewoon hier in Nederland op de computer. Ik vond het er ook erg mooi uitzien.

    groetjes ome André en tante Gerarda

  • 06 Januari 2014 - 18:41

    Ariëtte:

    Hello Geke en Anna,

    Nice dat jullie ook een weblog hebben. Die ga ik volgen. Leuk dat je precies bijgehouden hebt, Geke, waar je was met het vliegtuig, hoe hoog hij vloog en hoe koud het was. Had je een schermpje voor je waar je dit allemaal op kon zien? Stoere foto's hebben jullie gemaakt. Ik zie dat jullie op die soort platte roltrappen staan. Dat gaat echt super snel. Hoef je niet te lopen... of je gaat echt super snel als je toch loopt. Als ik dat hondje zie, Anna, is dat denk ik een lief hondje. Gezellig hoor.
    Fijn dat jullie nu in jullie huis zijn. Veel succes op school.

    Bye,
    Ariëtte

  • 06 Januari 2014 - 19:05

    Rutger En Margreet:

    Hoi lieve Geke,
    Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar! Wat leuk om iets van jullie te horen! We waren al zo benieuwd hoe het met jullie met jullie gaat.
    Fijn dat je al een vriendinnetje hebt! Zie je Ise vaker?
    Is die meneer op de foto professor Gunter? Leuk dat ze een hondje hebben, verstaat het hij wel Nederlands of moet je tegen een hond ook Engels praten?
    We vinden je erg dapper. Fijn dat het goed met jullie gaat.
    We gaan jullie weblog goed bijhouden!
    Een knuffel van Ome Rutger en tante Margreet

  • 06 Januari 2014 - 20:10

    Opa En Oma Rijneveld:

    ha lieve Geke.
    zoek ik op de andere regels en dan zie ik ineens een verhaaltje van jou!
    wat leuk zeg . dat hadden we nog niet gelezen.
    fijn om zo een beetje met jullie mee te leven.
    dan lijkt het net niet zo heeel erg ver weg.
    ik ga zo ook nog zoeken naar foto's want daar lees ik over.
    wat zullen je goed engels leren zeg.
    misschien droom je wel in het engels.
    Beetje vreemd he om te spelen als wij hier slapen,
    maar dat zal vast gauw wennen.
    knuffel van opa en oma


  • 07 Januari 2014 - 18:16

    Ome Pedro En Tante Jo:

    Lieve Geke en Anna!

    Wat zijn jullie ver weg!!
    Maar wat leuk dat we nu verhaaltjes van jullie kunnen lezen. Dan lijken jullie toch een klein beetje dichterbij.
    En wat leuk dat we er foto's bij kunnen zien.
    Ik hoop dat er ook foto's komen van jullie huis en van hoe het er daar uit ziet.
    En ik hoop ook dat jullie nog veel meer verhaaltjes zullen schrijven voor ons, want we zijn heel benieuwd hoe het met jullie alle vier gaat. O nee, met jullie vijf :)

    Kunnen jullie geloven dat het nog maar iets meer dan een week geleden is dat jullie hier gingen logeren?
    Dat lijkt alweer lang geleden he?
    We gaan de foto's nog een keertje sturen hoor!

    Een knuffel via de computer van ome Pedro en tante Jootje :)

  • 09 Januari 2014 - 20:33

    Marinde:

    hi Geke en Anna,

    Wat leuk dat jullie een weblog hebben zeg!
    zo kunnen wij toch weten wat jullie doen, ook al zijn jullie zo ver weg.
    ja jullie wonen ruim 8100 km van ons vandaan!
    hebben jullie het boekje met de letters van ons allemaal al gelezen?
    en hebben jullie mijn Amerika-quiz al gemaakt ;)?
    ik hoop dat jullie snel weer een keer iets vertellen over school enzo.
    xx Marinde

  • 10 Januari 2014 - 16:24

    Lianne:

    Lieve Geke

    Ben jij ook moe net als je zusje?
    Is het daar wel leuk?
    Ik ben nooit meer naar een restaurant geweest.
    Alleen op mijn verjaardag.
    Dat was in de zomervakantie in Duitsland.

    Hartelijke groet, van Lianne Kortleven.

  • 10 Januari 2014 - 16:41

    Willemieke De Pee :

    hoi geke!

    hoe is het met je
    ik ben op jou plek te komen zitten
    wist je dat al geke
    ik was gelijk klassendinst geworden
    samen met lyda.
    ga je al naar school?
    en ken je de taal al een beetje



    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!willemieke de pee

  • 11 Januari 2014 - 10:04

    Jetske Boonstra:

    beste geke .
    ik mis je heel erg in de klas .
    de klas gaat ook nog reageeren.
    met een leuk nieuws maar dat mag ik niet vertelen maar de juf.
    thuis bij ons gaat het goed!
    ik vind het erg jammer dat jij weg ging ! :(
    hoe gaat het met jou ???????????
    willemieke zit op jou plek ze heeft ook al geageert.
    ga je al naar school??????????????????
    kan je die taal al ????????????????????
    ben jij ook moe ?????????????????????
    ik hoop dat je meer gaat vertelen!!!!!
    ik vind het leuk dat je een broertje of zusje krijgt!!!!!!!:)
    ik hoopte dat je hier was.
    hoe gaat het met jou ...........??????????
    ik hoop dat je het wel kunt lezen:):)
    leuke foto,s trouwens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    we missen je allemaal:(
    ik blijf schrijfen.




    de groete van jetske boonstra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

  • 11 Januari 2014 - 16:16

    Mirthe Van Braak:

    Hoi Geke,

    Wat jammer dat ik niet thuis was toen je bij ons langs kwam. Veel succes in Amerika. Ik mis je wel.
    Hoe is het bij jou op school?
    Groetjes,
    Mirthe

  • 12 Januari 2014 - 08:07

    Jetske:



  • 14 Januari 2014 - 16:30

    Edward Hertog:

    Hoi Geke,

    Hoe is het daar? Hier gaat alles goed? Het is heel leuk in de klas.
    Jammer dat jij er nu niet bent. Heb je veel geslapen in het vliegtuig?
    Kan je al goed Engels daar?
    Heb je al les van je moeder gehad?

    Vriendelijke groet,

    Edward

  • 15 Januari 2014 - 14:58

    Hannah En Janine:


    hoi Geke
    is het leuk in Amirika???'hannah
    heb je al een vriendienetje Janine
    is het een mooi huis hannah
    heb je al les gehad?? Janine
    is het een mooi land hannah
    we missen je erg samen
    groetjes van hannah en Janine

  • 16 Januari 2014 - 12:14

    Juf Baan:

    Lieve Geke,
    Wij zitten nu met elkaar in de klas en zijn ons brood aan het eten. We vonden het erg leuk om foto's van je te zien op deze site. Hoe gaat het nu met je? Wij hebben net weer engels gehad, maar hoe zit het eigenlijk met jouw Engels?? :-) Kun je het al goed? Kun je de juf goed begrijpen? Of heb je een meester? Heb je ook al vriendinnetjes? Wij missen je wel hoor, wat zit je ver bij ons vandaan!
    Vind je het wel leuk op school? Hoeveel kinderen zitten er eigenlijk in je klas?
    Wat hebben we toch veel vragen he? We zijn ook zo vreselijk nieuwsgierig allemaal! En het is hier ook zo anders waarschijnlijk.
    Nou, we hopen snel weer van je te horen! We denken veel aan jullie allemaal.
    Groetjes, juf van Drunen en juf Baan en alle kinderen uit groep 5:
    Lize Marie, Gerard, Jonathan, Janine, Joëlle, Ruben M., Lisa, Hannah, Reinier, Ruben P., Thijs, Anna, Bram, Edward, Ruben L, Lianne, Marc, Clare, Bas, Carlijn, Jetske, Aron, Eline, Geke, Noreen, Laura, Jarno, Mirthe, Willemieke, Lydia en Niels.. de namen staan precies zoals we in de nieuwe vorm zitten, weet je dat nog?

  • 20 Januari 2014 - 19:18

    Rhode:


    ha Anna

    ik mis je erg..
    heb je al een vriendinnetje?
    ik ben een 1 maart jarig..

    groetjes Rhode

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Durham

Geke en Anna

Geke (8) en Anna (6) zijn samen met papa en mama een halfjaar in Amerika. Ze gaan daar naar school, maar krijgen ook les van hun mama in rekenen en taal. In Amerika gaat alles anders.

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 12052

Voorgaande reizen:

30 December 2013 - 23 Juni 2014

Amerika

Landen bezocht: